torstai 31. tammikuuta 2013

21+0 sekä flunssailua

Sieltähän se talven eka flunssa sitten saapui. Aamulla heräsin kauheaan pään jyskytykseen, karheaan kurkkuun, paineessa olevaan ääneen ja vuotavaan nenään. Ei kiva! Ois voinu kyllä jäädä tulemattakin :/ En tykkää tästä flunssaisesta olosta yhtään, tuntuu että mikään ei oo hyvin. Ja mulla vuotaa aina vaan toinen puoli nenästä, toinen sierain on aina ihan auki. Nyt on tukossa vasen puoli ja sitä saa koko ajan niistää, mutta ei se siltikään aukea. Noh, nyt vaan lepoa paljon! Koko päivä mulla menikin lepäillessä, nukuinkin muutaman tunnin päiväunet. Levon lisäksi ensiapuna ollu lämmin juoma ja kurkkupastillit ;)

Muksua ei oo mamman flunssa haitannut, kova on ollut meno taas masussa. Iltajumppaa tässä odottelen, kello on nyt kymmentä vaille kymmenen ja yleensä jumpat alkaa siinä puoli yhdentoista aikaan. Neitillä on melko säännölliset rytmit joka päivä. Oletteko muut huomanneet säännöllistä rytmiä omilla vauvoillanne?
Mä en tiedä oonko mä jotenkin poikkeava, mut mun ei tarvii edelleenkään nousta keskellä yötä vessaan :D Oon tainnut yhen ainoon kerran koko raskauden aikana nousta vessassa käymään yöllä. Muuten saan aina nukkua yöt rauhassa. Päivällä kyllä joutuu ravaamaan vessassa useasti.

Huomenna sitten vuokrasopparia kirjoittaa ja saan avaimet käteen uuteen kämppään! :) Kovasti jo odotan, että pääsen laittelemaan asuntoa tulevaa pikkuista varten <3

6 kommenttia:

  1. Mä en kans ymmärrä vessassa ravaamista. Kerran oon käyny yöllä vessassa ja se johtu siitä et olin juonu aika reippaasti illan mittaan jotaki mehua tms. :) Päivisinkään en kyl montaa kertaa käy. En vain kerkeä töiden lomassa. Enkä pysty, ei vessaa ikävä kyllä ole joka nurkalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin tuokin on totta, ei oo vessaa ihan joka nurkalla :D

      Poista
  2. Itellä tuli ihan loppuraskaudesta se että kerran yössä piti herätä vessaan. kerkesin jo sillon viimesillä viikoilla ajatella että säästyin siltä yövessailulta mutta ei, tulihan sekin "vaiva" :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se varmaan tekee ku lopussa varsinkin vauveli painaa jo kaikkia sisäelimiä niin voi olla että seki tekee :D mut oon kyllä ihan tyytyväinen että ei oo tarvinnu vielä ravata vessassa, saapi nukkua rauhassa :D

      Poista
  3. Onnea uudesta asunnosta ja pahoittelut flunssasta! Mun ei oo tarvinnut koko raskausaikana käydä yöllä vessassa ehkä kerran. Mulla nyt ei kyllä muutenkaan päivisinkään meinaa pissa tulla kun on tuota virtsaumpea. Vauvalla oli tossa yhessä vaiheessa selkeesti sellanen rytmi että se melskasi yöt ja nukkui päivät mutta nyt se on taas alkanut kääntyä toisin päin (onneksi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Onneksi ei kuulosta tämäkään neitokainen öitä melskailevan, että nukkuu iltajumppansa jälkeen rauhassa :)

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.