keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Sellainen päivä tänään

Tänään on ollut paha päivä. Koko koulupäivä meni masennellessa, oloni oli todella vittuuntunut ja ärtynyt. Väsytti ja mikään ei innostanut eikä kiinnostanut. Päivän nieleskelin koulussa itkua ja nyt illalla sitten itkin varmaan puoli tuntia putkeen pahaa oloani. Olo on jo helpottanut, mutta silti on vähän itkuinen olo. En tiedä, kai tämä kuuluu tavallaan niihin hormonimyrskyihin raskaudessa, mutta arvelin silti ens kerralla neuvolassa pyytää päästä sen psykiatrin juttusille, mistä neuvolatäti viimeksi mainosti. Kuitenkin näitä oloja on ollut jonkin verran ja muutenkin tuntuisi hyvältä jutella jonkun ns. ulkopuolisen kanssa näitä juttuja. Mulla taitaa olla vaan nyt niin paljon stressiä ja tavallaan murheitakin, niin se tekee sitten näitä olotiloja :/ Myös väsymys varmasti vaikuttaa paljon.

Sitten vähän muita asioita. En muista kerroinko, mutta tilailin tuossa vähän aika sitten H&M:ltä itselleni parit mamma housut. Kahdet omat farkut olen jo joutunut kaapin pohjalle nakkaamaan, ei pysty enää pitää kun kiristää ja nappia ei voi pitää kiinni :D Kuitenkin useimmat housut vielä menee, niissä on onneksi riittävän matala vyötärö :) En ole ajatellut kauheasti ostaa mammavaatteita. Parit housut tarvitsee, mutta paitoja mulla on niin paljon sellaisia, jotka varmasti raskausaikana mahtuu päälle, joten niitä tuskin tulee pahemmin hommailtua. Tuossa alla nyt kuvat housuista jotka tilailin :)



Lisäksi äitiysvaatekirppikseltä Facebookista ostin tukivyön, sitä odottelen nyt saapuvaksi, jotta näkee sitten että olisiko siitä helpotusta selkäkipuihin. Onneksi ei ollut kallis ostos, niin ei harmitakaan sitten vaikka siitä ei apua olisi.

Mites muut, oletteko äitiysvaatteita tilailleet/ostelleet? :) Entä onko kenellekään vielä ilmaantunut minkäänlaista linea negraa? Mietin vaan, kun itsellä ei kyllä ole moista vielä missään näkynyt :D

5 kommenttia:

  1. Hömmiltä oon minäkin housuja ja pari paitaa ostanut...:) Mulle ei ainakaan oo tullu minkäänlaista linea negraa ja eihän sitä kaikille ees tulekaan. Veikkaan että ite kuulun siihen porukkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä just itekin mietin että ei varmaan mullekaan välttämättä tule sitä :)

      Poista
  2. Mulla on tällä hetkellä vain yhdet äitiysfarkut. Toppahousut ja collarit mahtuvat päälle vielä vallan mainiosti, mutta kaikki omat farkut ovat tiukasti jonkun kaapin perällä tai osan olen antanut äidillenikin lainaan. Itsekään en meinannut hirveästi panostaa äitiysvaatteisiin, sillä liikun niin harvoin missään ihmisten ilmoilla että uskon pärjääväni yhdillä farkuilla varsin hyvin :D Katsotaan nyt.

    Mulla on kyllä linea negra, mutta todella haalea ja välillä ei näy ongelmaa. Mites on raskausarpien laita? Mulle niitä ei ole tullut ollenkaan, vaikka välillä näyttikin pahalta :D Onneksi tajusin ne ajoissa ja rasvailin, eikä nyt ole enää mitään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei (onneksi) ole ainakaan vielä ilmaantunut raskausarpia :D tosin itellä tulee aina suihkun jälkeen esim. rasvailtua ihoa, niin sekin varmaan helpottaa hieman :) ja näillä näkymin ainakin näyttää, että arpia ei oo tulossakaan, mulla taitaa sinänsä suht rauhallisesti tuo iho venyä :)

      Poista
  3. Mä en ole edes vielä raskaana, mut H&M;ltä löysin aivan ihanat tregginsit (housumaiset legginssit) ja ne on mama-mallia. Niitä käytän jo nyt, koska ovat vyötäröltä mukavan napakat, mut todella joustavat. Yhden koon normaalia isommat ovat, että sit jos joskus turpoan, niin mahtuisivat silti päälle. :)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.