torstai 24. tammikuuta 2013

Puolivälissä ollaan

Niin se vain on hurjan nopsaan tämä aika kulunut ja ollaan nyt se puoliväli saavutettu :) Hurjaa, tuntuu että vastahan minä tein sen positiivisen raskaustestin... Ja että vastahan se oli se np-ultra jajaja... :D Ja enää muutama hassu päivä rakenneultraan! Mukavaa päästä kurkkaamaan pikkuista, onhan siitä jo pari kuukautta kun viimeksi on nähnyt ipanan :) Kova se on potkimaan, tänään sai kuunnella koulussa muutaman tunnin välein kun muksu aloitti potkiutumisen ja välillä jo kuulosti että kai se pihalle tulee mahan läpi :'D Vielä ei potkut satu tai tunnu pahoilta, joskin välillä kun se muksauttaa virtsarakkoa, niin se ei kovin hyvältä tunnu enää o_O

Tänään pohdiskelin koulussa istuessani sitä, että luultavasti raskauden jälkeen jään eniten kaipaamaan tätä söpösti pyöristyvää masua ja noita ihania vauvan potkuja. Joskus sanoin, että voisin läpsäistä sitä joka on sanonut, että raskaus on naisen elämän parasta aikaa. Edelleen olen sitä mieltä että ei ole tosiaankaan, mutta kyllä mä osaan nauttia tästä. Kivut on inhottavia, samoin se tunne, kun tuntuu että muutut valaaksi, jonka pitää vyörymällä liikkua eteenpäin :D Mutta rakastan kuitenkin tuota mahaa, suojeleehan se minulle tärkeintä asiaa maailmassa. Ja rakastan noita pikkuisen potkuja, kun se kertoo että hei äiti, olen täällä <3

Monien blogeista olen huomannut, että kaikki ovat hankkineet jo aika paljon vauvalle tavaroita. Itse en ole vielä suoraan sanoen yhtään mitään :D Tai no, yksi toppahaalari mulla on :D Ja kaveriltani saan turvakaukalon sitten, kaukalo on Ora Baby Safe.

Toiselta kaveriltani saan sitten sängyn ja ex-anoppi eli tuleva mummo, on hommannut vaunut. Olen tainnut näistä mainitakkin jo täällä, mutta tulipahan kertauksena :D Yhdellä ystävälläni olisi tosin Emmaljungan vaunut, mutta käväisen nyt kuitenkin ekaksi vilkaisemassa ex-anopin hommaamia vaunuja.
Oikeastaan olen välillä ihan hukassa mitä kaikkea minun kannattaisi hommata :D

6 kommenttia:

  1. Onnea puolivälin saavuttamisesta! :)

    VastaaPoista
  2. Oih, sulla on käynyt tuuri kun saat noin paljon tavaroita muualta. Säästää paljon rahaa ja aikaa :) Itse oon ollut aika maltillinen noiden hankintojen kanssa, vaunut ja sänky saadaan muualta ja pari päivää sitten kävin shoppailemassa pussillisen vaatteita pienelle kirpparilta. Olen yrittänyt vilkuilla netistä kaikenmaailman listoja mitä pitäisi hankkia, kun tuntuu että olen aivan pihalla noista hankkinoista. O_o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama täällä :D en oikein tiedä mistä aloittaisi :D noh, kunhan muutan omaan asuntoon niin sit alan pikkuhiljaa tavaroita ruveta hommailemaan :)

      Poista
  3. Onnea puolivälistä! Onko tuo kaukalo käytännöllinen? Sellainen olisi itsellä vielä hakusessa, muttei ole saanut päätettyä mistä hakisi ja millaisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Ja on tuo ihan käytönnöllisen oloinen kapistus :)

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.