maanantai 21. tammikuuta 2013

Doppler tuli + haaste

Otsikko jo kertookin, doppler tuli tänään ja pitihän se heti testata :) Ei kauaa tarvinnut etsiä, kun syke löytyi, joskin ipana potki tuota laitetta niin että korviin särähti aina mukavasti :D Lisäksi välillä karkaili alta pois, mutta antoi kyl välillä ihan pitkiä pätkiäkin kuunnella miten reippaasti siellä pieni sydän löi <3 Tuossa on tuo nauhoituspiuhakin niin jos saisi vaikka koneelle nauhoiteltua sykettä ja laittaisi sitten tännekin :)

Sitten sain haasteen Vanillalta sekä Amandalta, kiitokset heille :)

Ohjeet:
Tämän pienen palkinnon tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, jolla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaaja, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

11 asiaa minusta:

1. Olen tuleva "yh-äiti", toisinsanoen, erosin jokunen aika sitten kihlatusta, eli lapsen isästä ja aion kasvattaa lapseni yksin, vaikka isä varmasti tuleekin mukana lapsen elämässä olemaan.
2. Olen eläinrakas. Minulta löytyy hevonen ja kissa.
3. Olen käynyt lukion ja kirjoittanut ylioppilaaksi. Sen jälkeen kävin vuoden opiskelemassa luonto-ohjaajaksi ja se ei ollut sitten se "minun juttu", joten lähdin sitten opiskelemaan autopuolta.
4. Olen harrastanut ratsastusta yli 10 vuotta
5. Olen syntynyt Kainuussa ja luultavasti aion koko elämäni viettää täällä, jos ei mitään jännää tapahdu
6. Pelkään oksentamista, minulla on siis emetofobia. Pelkoni on kuitenkin suht lievällä tasolla, pelkään vain mahatautia.
7. Minulla oli joskus "goottivaihe" menossa
8. Olen sosiaalinen ihminen, mutta isossa porukassa jossa on paljon tuntemattomia, en osaa oikein olla ja se ahdistaa
9. Haaveilen omakotitalosta, jonka pihaan saisin ihan oman tallin ja sinne muutaman hevosen
10. Aion autoasentajaksi valmistuttuani luultavasti opiskella vielä jonkin ammatin
11. Olen omalaatuinen persoona, en outo, mutta minua pitää osata ymmärtää ;)

Vastaukset Vanillan kysymyksiin:

1. Lempivuodenaikasi? Miksi?

- KESÄ. Lämmintä, aurinkoa... Olen syntynyt kesällä ja rakastan kesää :D

2. Mikä on suurin unelmasi?

- en kerro sitä kaikille :)

3. Oletko kotihiiri vai käytkö mielummin kyläilemässä muiden luona?

- käyn muiden luona. En tykkää "nysvätä" yksin kotona

4. Idolisi?

- vahvat ihmiset

5. Jos saisit muuttaa yhden epäkohdan maailmassa, mikä se olisi?

- luultavasti poistaisin nälänhädän ainakin. tai sodat. tai köyhyyden. 

6. Mihin maahan haluaisit matkustaa?

- amerikkaan, japaniin ja saksaan ainakin.

7. Mistä asiasta pidät itsessäsi ja minkä asian taas haluaisit muuttaa itsessäsi?

- pidän taidosta osata kuunnella muita. Muuttaa haluaisin ainakin sen, että en olisi niin kova murhetimaan asioita.

8. Oletko illan torkku, aamun virkku vai yökyöpeli joka nukkuu mieluiten pitkälle päivään?

- en tosiaankaan ole aamuihminen :D osaan mennä ajoissa nukkumaan, mutta aamulla herääminen ja "käyntiin" lähteminen ei ole minun juttuni...

9. Missä haluaisit asua? Millainen on unelma asuntosi?

- asuinpaikalla ei ole niin väliksi... mutta unelma asunto ois sellainen isohko omakotitalo, jonka oisi itse sisustanut mieleisekseen. 

10. Sisustatko kotiasi johonkin tiettyyn tyyliin?

- enpä juuri, ei ole varaa isommin sisustella :D pikkuhiljaa jos sisustelis niin sitten voisi, pidän esimerkiksi musta/valko sisustuksesta

11. Mikä biisi sopii tähän hetkeen parhaiten?

- Tämä vaikka. Olen onnellinen :)



Vastaukset Amandan kysymyksiin:

1. Vahvin luonteenpiirteesi?
- apua, en mä tiedä :D 

2. Mikä tekisi sinut nyt iloiseksi?

- jäätelö :D
 
3. Mihin haluaisit matkustaa?

- tulikin tuolla jo aiemmin eli ainakin amerikkaan, japaniin ja saksaan

4. Mikä on unelma-ammattisi?

- autoasentaja :D no joo, en mä tiedä. ei ole erityistä :)

5. Onko sinulla tatuointeja? jos ei, minkälaisen haluisit?

- kaksi löytyy, tähti kädessä ja hevonen lavassa. Haluaisin lisää, ja ainakin lapseni nimen aion tatuointina ottaa.

6. Lempikarkki?

- SUKLAA. 

7. Mihin tv-sarjaan olet koukussa?

- the Walkind Dead

8. Viimeisin nähty elokuva elokuvateatterissa, mitä pidit siitä?

- öö, Rakkauden rasvaprosentti. Oli ihan huippuleffa! :D

9.Tykkäätkö laittaa ruokaa?

- joo

10. Oletko ollut jossain onnettomuudessa/ läheltä piti tilanteessa?

- kyllä, en silleen vakavissa, mutta kuitenkin. En jaksa erikseen eritellä näitä tilanteita :)

11. Piilevä kykysi?

- ääää :D ei mulla mahda olla sellaista xD

Nyt en jaksa haastella ketään tällä kertaa :) Saa tän toki poimia täältä ken haluaa.

6 kommenttia:

  1. Hihi toi on niin ihanaa kun sillä dopplerilla kuulee niitä liikkeitäkin :)

    VastaaPoista
  2. jee, toinen emetofobikko! Tosin mulla jo pelkkä paha olo melkeen laukasee paniikkikohtauksen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllättävän paljon löytyy emetoja :) harmi että joudut kärsimään paniikkikohtauksista :/

      Poista
  3. Moikka! Lueskelin sun blogia ja pystyn niin samaistumaa sinuun!
    Itse olen ihan alussa raskaana (km joulukuussa:/) olen valmistunu autopuolelta,oma hevonen löytyy sekä kauhee oksennuskammo :D
    Jokseenki huvittavaa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No onpas tosiaan hyvin sattunu sitten :D näin sitä vaan saattaa löytyä samantapaisia ihmisiä :D
      Ikävä juttu tuo keskenmeno :/ mutta toivottavasti nyt tämä raskautesi jatkuu ja pieni pysyy loppuun saakka kyydissä :)

      Poista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.