torstai 17. tammikuuta 2013

20. viikko käyntiin

Niin sitä vain kovasti mennään puoliväliä kohti. Viikko vielä niin sitten ollaan tasan puolessa välissä. :) Lisäilinpä nyt minäkin tuonne sivuun kyselyn, että oisko tyttö vaiko poika tulossa :) Vastailkaahan sinne! Aikaa vastata on 28. päivä asti, jolloin on rakenneultra.

Tein taas sen verran nettikirppikseltä löydön, että löysin sieltä Angelsoundis dopplerin hintaan 15 e. Uutenahan tuo taitaa maksaa lähemmäs 40 euroa ja oli ihan kiva että löysin sen :) Aiemmin en aikonut sitöä hommata, mutta mieli nyt muuttui ;) Ja onhan se kiva kuunnella niitä sydänääniä + saan sillä mielenrauhaa itselleni :D Eilen mä nimittäin vedin siitä paniikkia, kun ipana oli liikuskelun kanssa vähän vaisumpi, tai ei liikkunut niin paljon, mitä parina edellisenä päivänä. Veikkaan kyllä, että se sitten johtui omasta väsymyksestä ja huonotuulisuudesta, sillä tänään muksu on taas muistanut äitiä viihdyttää rallin vedolla :D

Mulla on alkanut ilmeisesti harjoitussupistuksia jo tulemaan, nimittäin välillä vetää kohdun kohdalta mahan pinkeäksi ja se tuntuu jännältä. Ei satu, eikä muutenkaan tunnu pahalta. Eikä ole säännöllisiä. En tiedä, saatan silti soitella vielä huomenna neuvolaan ja kysäistä asiaa... :D Neuvolassa ne mulle ovat sanoneetkin että heti, jos tulee jotain mielen päälle tai arveluttaa, niin pitää soittaa.

Mites muilla, onko muut hommanneet tuota doppleria? Kuinka on toiminut? Ja entäs onko muilla ilmennyt jo harjoitussupistuksia?

7 kommenttia:

  1. Mullon toi sama doppleri ja hyvin on pelittänyt. Ekat sykkeet kuulin jo rv 9+. :) Patteritkaan ei oo vielä loppuneet :D Mullei oo ollu vielä supistuksia vaikka kaiken maailman kouristuksia välillä on ollutkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ootan kyl saavani ton dopplerin, saan sillä mielenrauhaa itelle :D jos vaan saan äänet kuulumaan :) mullaki on kaikenlaisia kouristuksia ollut, mut nyt tosiaa noi supparit ilmaantunu tässä tälle viikkoa.

      Poista
  2. Samat viikot menossa. Oon jo kuitenkin ehtiny vetää kunnon kilarit miehelle kun en saanu ääniä kuulumaan (kävin sit työpaikalla olevassa neuvolassa kuuntelemassa niin siellä jumpsutti). Eli ei sovi mun kaltaiselle neurootikolle :DD Noita supistuksia ollut kans, kohtu ihana kovana ja vähän kiristää. Neuvolalääkäri sanoi että kunhan ei ole kipuja niin on ok!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jospa minä en saisi hermoromahduksia tuon takia sit ;D Mullekki neuvolas sano et kuha ei satu nii kaikki ookoo :)

      Poista
  3. Mulla ei oo vielä ollut harjotussuppareita.. Mä kans haluisin kotidopplerin! Jos kans löytäisin jostain kirpparilta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä kantsii pitää silmällä, itekki sattumalta facebookin äitiysvaate kirppikseltä bongailin ;)

      Poista
  4. Sinulle on haaste blogissani! :)

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.