keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Ulkoasun muutosta ja vähän muuta höpinää

Muuttelin nyt hieman tuota ulkoasua erilaiseksi, kun rupes vanha kyllästyttämään :D Samat jutut löytyy edelleen, joskin sivuista löytyy nyt myös tietosivu minusta ja tuolla sivupalkissa on kysely anonyymeille tai ei rekisteröityneille lukijalle (klikkaa jos oot ano tai et oo lukijaks rekannu itteäsi!) sekä "kalenteri", jonne merkkailen tulevat tapahtumat (neuvolat, lääkärit ym.).

Ensi viikon maanantaina olisi sitten neuvola, aion pyytää sieltä nyt lähetettä psykiatrille. Viimeksi neuvolatäti jo sitä mulle mainosti, mutta en vielä silloin kokenut tarpeelliseksi. Nyt kuitenkin tuntuu, että parin viime viikon aikana on yksinkertaisesti ollu niin loppu henkisesti, että olisi ihan kiva päästä jollekin juttelemaan tästä. Joka päivä tuntuu vaan siltä, että haluaisi jäädä sänkyyn ja nukkua, nukkua, nukkua ja nukkua. Mulla riittää jatkuvasti unta ihan kauheasti ja vaikka nukun (paljon), niin tuntuu että silti väsyttää. Tai sitten käy välillä öisin niin, että heräilen jatkuvasti ja nukun todella levottomasti. Ehkä auttaisi sitten hieman, jos jollekin ulkopuoliselle keskustelisi ja saisi vähän aukaistua tätä tilannetta jollakin tapaa.

Pitäisi kyllä itse muistaa nyt vähän tarkemmin ottaa noita raskausajan multivitamiinitabletteja, voi olla että osa väsymyksestä on vitamiinien puutostakin. Ja niin tietysti varmaan myös nuo minun alhaiset paineet vaikuttaa.
Olen muuten tässä viikon aikana huomannut, että mulla on makean, ja ylipäätänsä herkkujen nälkä kadonnut. Tilalle olen saanut kauhean himon hedelmiin! :D Banaania ja omenaa menee todella paljon nyt. Ja ehkäpä se on vaan hyvä niin, paljon terveellisempää ;) Ennen raskautta en muuten oikein sietänyt ollenkaan banaania, tai minusta se ei ollu jotenkaan niin hyvää, mutta nyt sitten tuntuu että voisin syödä monta banaania päivässä :D Hedelmillä on muutenkin kivempaa herkutella, ei lihota, ei oo ylimääräisiä sokereita tai makeutusjuttuja jne. Kärsii syödä reilustikin :)
Onko kellää muulla tullut sellaisia, että ennen raskautta ei oo tykänny/pahemmin syöny, mutta sitten raskaana ollessa on tehnyt mieli?
Mulla tosiaan tuo banaani ja sen lisäks raejuusto :D

Tänään on ollut hieman tukkoinen olo, en tiedä sitten olenko kipeäksi tulossa. Eipä tässä oo vielä kyllä tullut yhtään flunssaa sairastettuakaan tälle talvelle. Nähtäväks jää. Jospa se ois jotakin muutenvain tukkoisuutta, sitäkin mulla välillä saattaa olla :) Ei kyllä muuten ole silleen kipeä olo, ei palele/viluta eikä aivastuta tms.


6 kommenttia:

  1. Tykkään tästä uudesta ulkoasusta! :) <3 Mä oon kans vähän lusmuillut noiden vitskujen kanssa.... :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät! :) ja mä ainaki oon lusmuillut, nolottaa melkeen sanoa että en ees muista millon viimeksi oon ottanu vitamiinitabletin.... :D

      Poista
  2. Hyvältäpä näyttää näinkin! Itsellä on ollut uusi tuttavuus appelsiini, en ennen pitänyt ollenkaan, mutta nyt raskaana on tullut kauhea himo appelsiiniin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on oikeasti jännä kun rupee tekee mieli niitä ruokia joita ei ennen raskautta tykännyt ollenkaan syödä :D mulla toisaalta on kyllä sit taas jotain jääny pois mitä tykkäsin syödä ennen raskautta mutta raskaana ollessa, hyi yäk :D

      Poista
  3. Täällä myös flunssaa, eilen kesken töihin piti läksiä kotia kohti... :(

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.