keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Järjestelyä yhdessä jos toisessa asiassa

Tänään tuli käytyä siellä psykologin juttusilla. Oli ihan hyvä käydä, sai kartoitettua tilannetta ja hieman aukaistua kaikkia asioita. Kuitenkin jäi hieman sellainen maku, että ei jotenkaan ihan täysin ottanu se psykologi tätä tilannetta tosissaan, selvää kuitenkin oli että mulla on jonkinlainen uupumustila niin henkisesti kuin fyysisestikin. Noh, ensi viikolla perjantaina sitten vielä uudelleen.

Tänään on myös ollut sen suhteen huono päivä, että olo on tuntunut tänään lähinnä valaalta. Tuntuu, että alkaa paisua joka ilmansuuntaan, vaikka vasta eilen eräs tuttu kaupassa tokaisi että ei minusta edes huomaa (paitsi vatsasta), että olen raskaana. Mutta itsellä on se fiilis, että leviää koko ajan ja ei jotenkaan ole tottunut siihen, että oma vartalo tuntuu jokseenkin vieraalta. Pakko muuten sanoa, mutta nyt, kun neuvolassa mitattiin painoksi se 60 kg niin ensimmäistä kertaa mulla paino alkaa 6:lla :D Koskaan en oo painanu "näin paljoa", vaikka eihän tää vielä ois muutenkaan minun pituiselle ihmiselle paino eikä mikään :D Mutta jotenkin sitä on ollut aina hieman tarkka omasta kropasta. Mutta eiköhän näihin muutoksiin totu pikkuhiljaa ja kun tietää, että aika varmasti kroppa palautuu synnytyksen jälkeen lähes entiselleen :)

Tänään tavaroita järjestellessä vähän kattelin siinä mitä kaikkea vauvan tavaraa multa jo löytyy. Todella paljon on tullut säästettyä rahaa ja itse olet tähän mennessä ostanut vaan jokusen vaatekappaleen. Allapa nyt ensin listaa jo hommatuista/saaduista tavaroista ja sitten jokunen kuva, joita tuossa samalla nappailin :)

- Brio yhdistelmävaunut (ex-anopilta)
- turvakaukalo (kaverilta, samaten kaikki seuraavat...: )
- amme
- pinnansänky + patja
- rintareppu
- sitteri
- hoitopöytä
- vauvanvaatteita
- makuupusseja 2 kpl
- unipussi
- peittoja, pussilakanoita, harsoja, vaippoja

Ja sitten niitä kuvia.....

Sitteri

Leikkialusta, jossa lelukaaert

Pinkki amme! :D

Tässä näitä vauvanvaatteita. Ite oon ihan rakastunu noihin Muumi kamppeisiin (niitä oli tuolla enempiki), sit tohon pinkkiin Simba fleece-haalariin ja tuohon leopardikuvioiseen haalariin :D

Tässä kaapista kuvaa. Vasemmassa reunassa on alimmaisena läjässä kaksi makuupussia ja niiden päällä kolme peittoa (on siis varaa valita :D) sitten muita juttuja, lakanoita, pussilakanoita ja harsoja

Sitteri ja päällä rintareppu

Tuttejakin on jo pari kappaletta :)

Unipussi. Tää oli ihana :)

Talvihaalareita. Oma lempparini on tuo valkoinen, siinä on hupussa söpöt korvatkin :) Luultavasti tuota oranssinkeltaista ei tule käytettyä, ei ole niinkään minun värini :D


Tästä lisäilin nyt kuvan, tää on mun kirppislöytö. Maksoi 0,50e. Söpöt Dumbo kuvat :)


Ja tämä mun H&M:ltä ostettu ihana pukusetti, oon ihan rakastunu tähän :D Jotenkin niin suloinen :)
Muista kamppeista ei nyt oo kuvaa, osa on vielä hakemattakin :) Mä totesin, että vaikka näytti, että tässä mun kämpässä on paljon kaappitilaa, niin silti tuntuu että se ei riitä sittenkään mihinkään :D Mulla on itelläkin niin paljon vaatteita ja tavaraa, että ahtaaksi käy... Tietysti osa tavaroista tulee vauvan synnyttyä käyttöön ja eivät enää vie tilaa kaapissa, mutta kuitenkin... Arvelin ehkä kuitenkin erikseen ostaa vauvan vaatteille oman lipaston :)

2 kommenttia:

  1. Ihania juttuja pienelle. Kurja kun eka psykologi käynti oli vähän tollanen epämääränen. :/ Toivottavasti tulevat kerrat olisi parempia! Mulla on kans ollut sellanen valasmainen olo tässä viimeaikoina. :P

    VastaaPoista
  2. Jospa tosiaan ens kerta ois parempi, harmi kun neuvolalääkärille ei pääse (on niin ajat täynnä), se on tuttu lääkäri ja se ymmärtäs tilanteen varmasti paremmin... :/ Ja joo, tuo valasolo on tosiaan alkanut viime aikoina hiippailla kivasti :D

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.