torstai 1. elokuuta 2013

A Beautiful Body - haaste

Jotku ovatkin ehkä törmänneet jo tähän A Beautiful Body -haasteeseen. Linkin takaa voi lukea tästä haasteesta tarkemmin. Ajattelin siis nyt myös itse osallistua tähän haasteeseen ja osallistukaahan kaikki muutkin mammat! :)



Tässä on minun kroppani, yhden raskauden ja 18 raskauskilon jälkeen. Raskauskiloja on jäljellä vielä 2,5 kg. Minulle lisäkilojen tuleminen aiheutti kriisiä, en koskaan ennen ollut painanut yli 60 kg ja raskauden lopussa painoin 75 kg. Raskausarvet tulivat loppuraskaudessa, lisää niitä löytyy vielä reisistä sekä edestä, takaa että sisäsivuilta. Reisiin arvet putkahtelivat vasta vikoina päivinä ennen synnytystä.
Synnytyksen jälkeen paino tippui ensin vauhdilla, jopa 2-3 kg päivässä. Sitten vauhti hidastui ja vikat kilot tuskin lähtee ellen itse tee töitä niiden eteen.
Mutta, vaikka valaskriisejä ym podinkin välillä ja huonoina päivinä poden niitä edelleen, olen silti ylpeä vartalostani. Mitä sitten vaikka noita arpia on vielä, masukin vähän pömpöttää ja jonkinlaiset jenkkakahvatkin on. Mitä sitten vaikka tissit on imetyksen jäljiltä alkaneet hieman jo riippuakin.
Mikään ei estä minua näin kesällä kulkemasta minishortseissa, vaikka silloin reisieni arvet näkyvät kaikille. Ne ovat vain merkki siitä, että olen äiti ja kehoni on ollut koti ja suoja tuolle pienelle ihmeelle 9 kk ajan.

Ja lopuksi kaikille äideille, osallistutte te haasteeseen tai ette, me olemme kaikki kauniita ja upeita naisia, muistakaa se ♥

3 kommenttia:

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.