torstai 22. elokuuta 2013

Aamukooma

Tämä aamu ollaan Viivin kanssa vaan koomailtu. Neiti herätti siinä seitsemän jälkeen syöntihommiin ja samalla hoksasin et jaa, täällä vissii ukostaa. FB-päivitysten perusteella oli ukostanu jo jossain puoli kuuden maissa, mut me kyllä nukuttiin hyvinkin sikeästi :D Mulla tosin ukkosella nukuttaakin paljon paremmin. Jatkettiin kuitenkin syönnin jälkeen vielä unia ja nukuttiinkin 10-11 saakka.
Nyt neiti möllöttää sitterissä ja kattoo telkkaria innoissaan, kauhea hihkuminen kuuluu koko ajan :D

Veeran blogista huomasin tämmöisen jänskän listaustsydeemin. Eli kuhan listailua omaan elämään liittyvistä asioista. Nyt kun neitikin sitterissä viihtyy (hetken ainakin) niin voisin tässä aamukoomaillessani tätä toteuttaa. Jotain varmasti on tullut blogissa aiemminkin esille, mutta tuleepahan kertausta.

1. Koko nimeni on Heidi Maarit

2. Viivi sai minun sukunimeni

3. Olen harrastanut ratsastusta 10-11 vuotiaasta lähtien

4. Synttärini ovat 1.7.

5. Kärsin emetofobiasta, eli oksentamisen pelosta

6. Fobiastani huolimatta en ole himosiivoja, enkä ylihygieninen. Itseasiassa olen yllättävän laiska käsienpesijä. Normaalit vessassakäynnin jälkeen pesut yms tottakai, mutta en kovin usein pese käsiäni esim ennen syöntiä tai kaupasta tulon jälkeen.

7. Fobiani on suht lievä ja pelkään lähinnä vain mahatautia.

8. Minulla on kissa, Ninja. Lisäksi meillä on vanhempieni luona kaksi hevosta, varsa ja shetlanninponi.

9. Ponilla saa Viivi opetella ratsastamaan, jos hän innostuu hevosista.

10. Olen ollut lahjakas matematiikassa, vielä lukiossakin sain lyhyen matikan kursseista kymppejä ja muutaman ysin. Valitettavasti ko. aine ei kiinnosta :D

11. Olen opiskellut saksaa pari vuotta lukioaikana.

12. Kirjoitin ylioppilaaksi v. 2010, sain C:n paperit

13. Jälkeenpäin ajateltuna kaduttaa että kävin lukion. Siitä ei ole minulle oikeastaan mitään hyötyä, en aio esim. hakea yliopistoon tms. Hukkaan meni kolme vuotta, mutta onpahan valkolakki :D

14. Tykkään suklaasta. Tarkemmin sanottuna rakastan suklaata.

15. Pidän leipomisesta, mutta harmittaa kun en juurikaan ehdi leipoa. Pidän myös ruuanlaitosta.

16. Olen kaavaillut salikortin hankkimista synnytyksesktä lähtien, mutten ole vieläkään saanut aikaiseksi hommata sitä.

17. Viivin isä on minua 10 vuotta vanhempi.

18. Viivillä on 3 sisarusta, 8-, 11- ja 13-vuotiaat. Yksi sisko ja kaksi veljeä.

19. Minulla itselläni on yksi sisko, hän on syntynyt -94

20. Oikea hiustenvärini on vaalea. Viivillä hiukset on punertavan vaaleat, punertava väri on isän puolelta.

21. Mainitsinko jo, että rakastan suklaata?

22. Haluaisin kovasti takaisin opiskelemaan, mutta aion luultavasti olla ensi syksyyn saakka vapaalla ja kotona Viivin kanssa.

23. Tykkään kauheasti piirtämisestä ja osaankin piirtää aika hyvin. En vain ole viime aikoina saanut aikaseksi piirtää.

24. Rakastan musiikkia, mutta itse en ole lainkaan musikaalinen. Pianolla osaan soittaa Ukko Noan ja Aavan meren tuolla puolen - kappaleesta alun. Kitaran soittoon mulla ei pelaa pää ja sormet mitenkään samanaikaisesti, saati sitten vaikkapa rumpujen soittoon johon tarvitsee vielä jalatki mukaan.

25. Pystyn kuitenkin tekemään montaa asiaa yhtäaikaa, vaikka musiikissa se ei onnistukaan.

26. Tällä hetkellä laukustani löytyy aterin-setti (sain sen Viiville myöhempää varten ja se jäi laukkuun lojumaan), kalenteri, kyniä, rahapussi, Viivin sukat, tyhjä pastillirasia, avainnauha, hajuvesipullo, mp3-soitin, oma paita, korvikset, yksi sormus, usb-johto, Viivin tumput, karkkipussi, meikkipussi, harsoja 2 kpl, kissan lelu (juu, luit oikein... Ninjalla on tapana piilotella kaikkea laukkuuni) ja tulitikkurasia. Olisikohan aika siivota laukku? :)

27. Tykkään siististä kodista, mutta valitettavasti jatkuvasta siivoamisesta huolimatta oma kämppä on aina sotkuisen näköinen -.-

28. Tykkään tatuoinneista. Minulla on nyt 3 tatuointia ja ainakin kaksi lisää olisi tulossa.

29. Lävistyksiä minulta löytyy kielestä, kulmasta ja korvista.

30. Haluaisin päästä käymään New Yorkissa joskus.

Nyt saa jäädä listaaminen, kun neitonen ilmoitti juuri et nyt ei enää kiinnosta telkkarin valasohjelmat :D


4 kommenttia:

  1. Laita kuvia tatuoinneista ? :) onneksi en ole ainoa, jonka laukusta löytyy omituisiakin juttuja :D

    VastaaPoista
  2. http://myttyjamamma.blogspot.fi/2013/08/haaste.html Moikka! Sulle on haaste mun blogissa :p

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.