tiistai 30. lokakuuta 2012

Haastetta pukkaa

Poimin tälläisen haasteen Vanillan blogista, ja ajattelin näin tekemisen puutteessa tämän väsäillä.

10 vuotta sitten ...
1. Olin ala-asteella
2. Kävin pientä kyläkoulua
3. Minulla oli useampia kavereita
4. Aloitin heppailun aktiivisesti
5.  Rupesin ekan kerran "seurustelemaan"

5 vuotta sitten ...
1. Aloitin lukion
2. Minulla alkoi gootti-vaihe
3. heppailin edelleen ahkerasti
4. suunnittelin oman hevosen hankintaa
5. tulevaisuus oli ihan auki

3 vuotta sitten ...
1. Olin täysi-ikäinen
2. Sain ajokortin
3. Kävin vikaa vuotta lukiossa
4. Kirjoitin ylioppilaaksi
5. Aloin seurustella ekaa kertaa "vakavasti"

1 vuosi sitten ...
1. Aloitin autopuolen
2. Muutin ekaa kertaa yhteen jonkun kanssa
3. Tutustuin paljon uusiin ihmisiin
4. Sain ekan ihan oman kissan
5. ...ja ekan oman koiran

Kuluneena vuonna ...
1. Erosin omasta tahdosta
2. Löysin sen "elämäni miehen"
3. Tein positiivisen raskaustestin
4. Olen pohtinut tulevaisuutta
5. Olen ollut onnellisempi kuin koskaan

Eilen minä ...
1. Kirppistelin ystävän kanssa
2. Söin grilliruokaa
3. Juttelin parhaan ystävän kanssa 
4. Ihastelin vauvanvaatteita
5. Kävin lenkillä

Tänään minä ...
1. Nukuin ihmeen hyvät yöunet
2. Aion käydä asioita hoitamassa
3. Koitan käydä lenkillä
4. Lueskelen vauvajuttuja
5. Suunnittelen uuteen kotiin muuttoa

Huomenna minä ...
1. Aion käydä Kajaanissa
2. Järjestelen asioita
3. Selvittelen mahdollisuuksia
4. Lähden ajoissa liikkeelle
5. Olen stressaamatta

Ylihuomenna minä ...
1. Käyn koulussa
2. Juttelen ryhmänohjaajan kanssa
3. Haluaisin tehdä jotain kivaa
4. Jännitän ensiviikkoa
5. Odotan että pääsee muuttamaan

Vuoden päästä minä ...
1. Olen toivottavasti äiti
2. Vietän perhe-elämää
3. Olen onnellinen
4. Jatkan koulua
5. Iloitsen pienistä asioista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.