tiistai 23. lokakuuta 2012

Otsikointi on yliarvostettua

Tänään ei ollu järin hyvä päivä. Joiltain osin ihan jees, mutta pääasiassa aika paska. Mulla oli paha olo melkein koko päivän, vasta iltaa kohti hellitti. Tottakai pahoinvointi on hyvä asia, se kertoo että kaikki on hyvin, mutta silti. Lisäksi kun päälle tulee väsymys, niin hohhoijjaa. Viime yön nukuin tosi huonosti, luultavasti johtuen siitä että luin artikkelin jostakin tutkimuksesta jonka mukaan raskaana ollessa ei kannata nukkua paljoa selälleen koska se lisää keskenmenon riskiä. Tietysti sitten heräilin yöllä vähän väliä siihen, että enhän vain nuku selälleni -.-

Jos olen laskenut oikein, mulla on nyt menossa rv 7+4. Toki voin olla väärässä, koska en ole laskutavasta aivan varma ja tuon Samsung Galaxy Minin raskauskalenteri näyttää viikot niin ihmeellisesti että en tiedä :-D Ensi maanantaina kuitenkin on ensimmäinen neuvola, joten eiköhän se sieltä selviä sitten tarkemmin. Raskaus jännittää, mutta toisaalta olen innoissani.

Koulun suhteen mietityttää. En ole ollut nyt pariin päivään koulussa ihan vain sen takia että on niin oksettava olo. En haluaisi olla pois, koska poissaoloja olen hommannut tälle syksyä muutenkin. mutta en jaksa huono vointisena keikkua öljyn hajuisessa hallissakaan. Kohta olisi työssäoppimisjakso, saa nähdä miten sen kanssa sitten. Toisaalta siihen mulla saattaa mielenkiintoakin riittää. Töissä kun oppii paremmin kuin koulussa...
Luultavasti lopetan joulun aikaan koulun ainakin siksi vuodeksi.

Mulla olisi kova himo päästä hevosen selkään, varmaan viikkoon ole ratsastanut... :-D Pitää yrittää vielä ottaa ilo irti (tosin varovasuutta noudattaen) ratsastuksesta, ennen kuin se pitää jättää kokonaan pois. Se ehkä jäänee eniten harmittamaan. Toki heppailla voi muutenkin kuin selässä istumalla :-)

Sellaista tänään, vähän lyhkäinen postaus, mutta jatketaan sit ens kerralla ;-)

P.S. Täällä ollaan saatu jo luntakin jonkun verran, toivottavasti tulisi lisää :-) Ikävästi vain huomiselle näytti vesisadetta... :-(

tule tule talvi jo...



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.