sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Kosketus

Sieltä se nimittäin tuli. Se ensimmäinen, pieni ja hento, tavallaan kosketus. Ja mä tiedän sen, ei siitä voinut erehtyä. Se oli kuin joku olisi sormenpäällä tökännyt tuolta sisältä päin, sillä lailla ihan pienesti ja varovasti. Mä ensin epäilin, että ei se voi olla mahdolllista, ei vielä tässä vaiheessa. Mutta kyllä se kuulemma on, juttelin varmaan jokaisen lapsen saaneen ystävän kanssa ja yllättävän moni heistä oli tuntenu vauvan ensimmäiset liikkeet jo yllättävän alussa. Minä luulin, että se esikoista odottavalla tuntuisi oikeasti vasta myöhemmin, mutta kyllä, se kuulemma on esikoiseltakin mahdollista tuntea jo aiemmmin. Eräs ystäväni oli tuntenut ensimmäisen lapsensa ekat liikkeet viikolla 14.
Tämä tunne.... on oikeasti upea. Pieni ihana piristys tälle äidille <3


1 kommentti:

  1. Voi ihana! <3 Oon niin kateellinen että siellä on jo liikkeitä tunnettu ja täällä ei niin yhtään mitään pientä hipaisuakaan. :(

    VastaaPoista

Ilahdun kaikista kommenteista! :) Muistathan kuitenkin kommentoidessasi hyvät nettikäytöstavat!
Älä lähetä kommenttia useasti, kommentti näkyy vasta kun olen hyväksynyt sen.
En julkaise asiattomia tai loukkaavia kommentteja.